Vsako podjetje potrebuje ustrezno oblikovanje svojega nastopa na trgu, domišljeno promocijo v okviru finančnih zmožnosti in s tem kvalitetno predstavitev. Ta zajema nekaj različnih korakov, brez katerih pa na koncu ne gre pričakovati enakega uspeha.
Vse skupaj se seveda prične pri izdelavi spletne strani, ki mora postati obraz podjetja. Če boste razmišljali na način, da je “dobro vse, samo da je”, potem se vam ne piše nič dobrega. Spletna stran mora imeti rep in glavo, že sam pogled nanjo pa mora v vaši stranki vzbuditi zaupanje, da je to tisto, kar išče.
1. Analiza in predpriprava
Preden se lotite izdelave spletne strani in promocije, nujno analizirajte trg. To pomeni, da boste preverili tako konkurenco kot tudi povpraševanje. Preverite, ali je tisto, kar ste se namenili početi, zares optimalno ali pa lahko morda kaj storite še bolje. Če se sprašujete, zakaj je to tako pomembno, berite dalje.
Recimo, da imate v opisu del nekaj različnih storitev. Nekaterim boste morda namenili več pozornosti in drugim manj. Če je konkurenca na določenem področju močna, bi se morda utegnilo bolj izplačati, če bi nekaj malega več truda vložili v storitve, ki so na trgu manj zastopane, a povpraševanje obstaja. Uporabite orodje za analizo ključnih besed v spletnih iskalnikih.
2. Pravilna zasnova spletne strani
Pri izdelavi spletne strani morate biti nadvse previdni. Morda se je želite lotiti sami ali pa imate kakšnega znanca, ki zna poleg vseh ostalih reči tudi to. Bistvo spletne strani ni, da le obstaja, pač pa da tudi prodaja. Paziti morate na celostno grafično podobo in tudi tehnično izvedbo.
Logika strani mora biti jasna vsakomur, tudi tistim z nekoliko manj znanja s spletnega področja. Prav tako mora stran delovati brezhibno hitro in ponuditi vse, kar v sami osnovi obljublja. Na tem mestu bodite previdni pri izbiri spletnega gostovanja.
3. Pripeljite kupce na svojo spletno stran
To lahko storite na več načinov. Eden od teh je spletna optimizacija, ki bo po določenem času delovala tako, da bodo obiskovalci vašo stran na določene ključne besede našli na spletu, ne da bi zanje porabili en sam cent. Socialna omrežja so vsekakor eden nujnih kanalov za promocijo. Če boste nabrali veliko sledilcev, bo to brezplačno, lahko pa seveda nekaj sredstev vložite tudi v oglaševanje.
Oglašujte na spletnih portalih in blogih. Najbolje bo, če bo na njih vsebina sorodna vaši. Na ta način si boste zagotovili precej večji odstotek tistih, ki bodo ne le videli vaš oglas, ampak nanj tudi kliknili. Oglašujte na Googlu. Najbolj popularen spletni iskalnik bo zagotovo pravo mesto za vaše oglase, ki bodo kupce pripeljali k vam. Zaupajte to delo izkušeni spletni agenciji z vidnimi rezultati.
Najbolj pomembno je, da pred vsem tem pripravite načrt in pravilen vrstni red. Seveda ga po potrebi lahko spreminjate in nadgrajujete, a bistveno je, da sledite neki začrtani poti. Že na začetku si morate biti povsem na jasnem, kaj želite s spletno predstavitvijo podjetja doseči in koliko sredstev ste v to pripravljeni vložiti.
Saj veste, kako pravijo: »Kar seješ, to žanješ.«